| Otobüslerin kalkış saatleri e-komobil uygulamasındaki saatler ile uyuşmaktadır. |
|
|
|
|
| Trafik aksamalarında e-komobil uygulamasında güncellemeler yapılmaktadır. |
|
|
|
|
| Kullandığım otobüs hattının sefer sıklığı yeterlidir. |
|
|
|
|
| Araç içi uyarı işaretleri/yapıştırmaları yeterlidir. |
|
|
|
|
| Araç içi havalandırma sistemleri yeterlidir. |
|
|
|
|
| Araç içi aydınlatma ideal düzeydedir. |
|
|
|
|
| Araç içi koltuklar hasarsızıdır. |
|
|
|
|
| Araçlar genel olarak temizdir. |
|
|
|
|
| Araç içinde durak ve güzergah bilgilerini içeren sesli ve görsel sistemler mevcuttur. |
|
|
|
|
| Araç içi güvenli hareket etmeyi kolaylaştırmak için tutunma kolları ve kaymaz zemin kaplamaları yeterli düzeydedir. |
|
|
|
|
| Araçların ön kısmında engelliler, yaşlılar ve hamileler için oturma alanları ayrılmıştır. |
|
|
|
|
| Otobüslerde tekerlekli sandalye ve bebek arabası kullanıcıları için var olan rampalar işlevseldir. |
|
|
|
|
| Sürücü, yolculara karşı duyarlı ve sabırlı davranmaktadır. |
|
|
|
|
| Sürücü kılık kıyafetine dikkat etmektedir. |
|
|
|
|
| Sürücü, yolcu şikayetlerine sabırlı ve çözüm odaklı yaklaşmaktadır. |
|
|
|
|
| Sürücü trafik ve sürüş kurallarına uymaktadır. |
|
|
|
|
| Duraklarda bulunan banklar yeterli sayıdadır. |
|
|
|
|
| Duraklarda bulunan bilgilendirme panoları yeterlidir. |
|
|
|
|
| Kocaeli Kart dolum cihazı kullanımı kolaydı. |
|
|
|
|
| Kocaeli Kart dolum cihazının anons sistemi yeterliydi. |
|
|
|
|
| Ulaşım Park sosyal medya /web sitesi hesaplarından otobüsler hakkında yeterli bilgi alıyorum. |
|
|
|
|
| Ulaşım Park' a telefon ve e-posta aracılığıyla kolaylıkla erişim sağlayabiliyorum. |
|
|
|
|
| Yolcu İlişkileri ile irtibat kurma süresinden memnunum. |
|
|
|
|
| Yolcu İlişkileri temsilcisinin sorunlarımla ilgilenme ve çözüm bulma yetkinliğinden menunum. |
|
|
|
|